Гаряча лінія ISEGRIM
123

Обмін та повернення

Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживача"

До зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.

Якщо придбаний товар не підійшов тварині за розміром, фасоном, забарвленням або характеристикам, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин isegrim.com.ua протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки  замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

При цьому, є кілька вимог:

  • товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки і ярлики на місці;
  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості і тд.;
  • товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну.

Які товари я не можу повернути/обміняти?

  • якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.)
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • виріб має виражені механічні і/або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари;
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг;
  • попони, бандажі та тп.
  • предмети гігієни;
  • товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
  • м'які або надувні іграшки;
  • парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
  • зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
  • рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;

 

До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.

Продукти харчування не можна повернути або обміняти на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.

Продовольчі товари можуть бути повернуті або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону.  Наприклад, якщо у продукті виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту мовою споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і  вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитись, перейшовши за посиланням

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

Бракований товар або товар неналежної якості.

Якщо ви отримали товар неналежної якості, скористайтеся формою зворотного зв'язку з темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації.

Як оформити повернення/обмін?

Ви можете скористатися формою зворотного зв'язку з темою "Обмін і повернення", номером замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації. Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.

Звернутися до оператора за телефоном:

телефон 0800 332 565

безкоштовно для всіх операторів

Протягом години після отримання заяви (в робочий час з 9-00 до 18-00, крім суботи та неділі), ми зв'яжемося з Вами за вказаним в замовленні номером телефону.

Способи повернення / обміну

  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде Вами зроблений.
  • Кур'єр компанії Isegrim (для замовлень по Києву).
  • Транспортною компанією, якою було доставлене ваше замовлення у вашому місті.

Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Якщо повернення або обмін відбувається з причини неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок компанії Isegrim.

У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини компанії Isegrim - транспортні послуги будуть платними для клієнта.

Способи відшкодування грошових коштів:

  • готівкою у разі повернення товару кур’єру (для замовлень в м.Київ);
  • на банківську карту протягом 7 робочих днів.

Зверніть увагу: зробити повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень.

Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.